Megrendelésre váró termék van a kosárban! x

Garancia

Szerviz

  

A hatékonyabb ügyintézés érdekében néhány pontban összefoglaltuk a legfontosabb visszatérő kérdéseket és válaszokat a szervizes ügyintézéssel kapcsolatban, összegyűjtöttük a márkaszervizek listáját és az egyéb javításról/cseréről/elállásról szóló információkat.

 

Hogyan intézzem a garanciát?

  • Ha a termékhez külön gyári garancialevelet biztosítottunk,  akkor a gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy az azon feltüntetett márkaszervizek valamelyikével vegye fel a  kapcsolatot. Természetesen a hibás terméket a szervizünkben is átvesszük, ebben az esetben viszont az ügyintézés ideje meghosszabbodik.
  • Ha a termékhez külön gyári garancialevelet nem kapott, akkor  a SHIRAJ Hungary Kft. által kiállított garancialevéllel és  a hibás termékkel a gyorsabb ügyintézés érdekében  forduljon a 1095 Budapest, Boráros tér 7. szám alatti szervizünkhöz. 

 

Bolti szervizünk elérhetősége, nyitva tartási ideje:

1095 Budapest, Boráros tér 7. Duna ház üzlettér 1. emelet 23.

E-mail: szerviz(kukac)a4team.hu

SZERVIZ nyitva tartás:

Hétfő - Péntekig   10:00 - 18:00    

12:00-13:00 között szervizünk ZÁRVA tart.
Szombat, Vasárnap: Zárva
 

 

Mennyi a garanciaidő?
A garanciaidőt minden termék oldalán feltüntetjük.

3 napon belüli vásárlásnál hogyan működik  a garancia?
A vásárlástól számított 3 munkanapon  belül meghibásodott terméket azonnal cseréljük,  vagy ha cserélni nem tudjuk, visszafizetjük az árát. (Amennyiben a hibáról munkatársaink a helyszínen meg tudnak győződni.) Ha a hiba nem egyértelmű, akkor fenntartjuk a jogot  magunknak a termék bevizsgálására. 3 napon belül  jelentkező hiba esetén is javasoljuk, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében  a központi szervizünket keresse fel, mivel itt szervizeseink könnyebben meg tudják állapítani a hiba okát.
Hibátlan terméket nem törvényi kötelességünk  visszavásárolni!

Mik a Garancia érvényesítésének feltételei?

  • Garanciális javításra terméket csak eredeti kiegészítő  tartozékaival (leírás, kábelek, egyedi kiegészítők,  CD) veszünk át.
  • Garancialevél (másolat is megfelelő).
  • Garanciális zárócimke megléte, sérülésmentes állapota.

 

Mik a garancia alól kizáró okok?

  • A terméken égés, törés, repedés vagy  egyéb fizikai-, látható sérülés.
  • Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű  használatnak minősül a termék gyári beállításait  meghaladó teljesítményen történő használat,  a termék leírásában megadott paramétereket  meghaladó mechanikai / elektromos terhelés illetve egyéb  nem a célnak való felhasználás.
  • Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás.  (pl. villám, túláram)
  • Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési  munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal,  szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy  a vásárló végzi és a hiba ennek következtében  keletkezett.
  • Szállítás vagy üzemeltetés közben külső  események hatására bekövetkező meghibásodás.
  • Hiányzó vagy sérült garanciális zárócimke.

 

Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a garanciamatricával?
A garancia a csomagolás nélkül is érvényes,  garanciális igényét a garancialevéllel érvényesítheti.

Mely hibák nem garanciális jellegűek?

  • Kompatibilitási problémák. (A vásárló hardverkörnyezetében  nem működo, egyébként hibátlan alkatrész.)
  • Bárminemű szoftveres probléma (operációs rendszer,  meghajtó program, BIOS-, szoftverfrissítés, felhasználó általi  hibás telepítésből fakadó hibák.)
  • Természetes elhasználódás.

 

 

Gyártói szervizek:

Acer

Acer márkaszerviz Acer szervizközpont, | Telefon: (1) 555 5205 | Futárszolgálat háztól-házig!

APC

APC márkaszerviz APC Schneider Electric, 1117 Budapest, Hauszmann Alajos utca 3/b. | Telefon: (1) 382 2600 | Web:  www.apc.com

Apple márkaszerviz

iSTYLE szerviz, 1061 Budapest, Andrássy út 36. | Telefon: (1) 453 3939 | Web: www.istyle.eu/hu

Archos

Archos márkaszerviz Hungaro Flotta Kft., 8200 Veszprém, Almádi utca 3. | Telefon: (88) 786 591 |

Web:  www.hungaroflotta.hu

ASUS (notebook és netbook)

Asus (notebook és netbook) márkaszerviz Asus Magyarország szerviz és ügyfélszolgálat, | Telefon: (1) 505 4561 | Web: rma.asus.de Futárszolgálat háztól-házig

ASUS (egyéb termék)

Asus (egyéb termékek) márkaszerviz FixDirect Kft., 1033 Budapest, Huszti út 34. | Telefon: (1) 452 4670 | Web: www.fixdirect.hu

BenQ

BenQ márkaszerviz Perfekt Szerviz Hungary Kft., 1151 Budapest, Pozsony utca 41. | Telefon: (1) 359 4641 | Web: www.benqszerviz.hu

BluePanther

BluePanther márkaszerviz Classic Star Kft., (Asia Center) 1152 Budapest, Szentmihályi út 167-169. | Telefon: (1) 266 0143 | Web: www.icity.hu

Braun

Braun márkaszerviz Kisgép Kft., 1136 Budapest, Pannónia utca 23. | Telefon: (1) 349 4955, (1) 340 8514 | Web:  www.kisgep.hu

Canon (fényképezőgép)

Canon márkaszerviz Camera Kft., 1085 Budapest, Somogyi Béla utca 19. | Telefon: (1) 266 8085, (1) 328 0691 | Web:  www.camerakft.hu INGYENES futárszolgálat háztól-házig!

Canon (irodatechnikai termékek) Szervizpark Kft., 1148 Budapest, Róna utca 120-122. | Telefon: (1) 469 6292 | Web: www.szervizpark.hu INGYENES futárszolgálat háztól-házig!

Casio

Casio márkaszerviz Fast Hungary Kft., 2046 Törökbálint, Raktárvárosi út 1. 3/b | Telefon: (23) 330 830 |

Web: www.fasthungary.hu/

Concorde

Concorde márkaszerviz ConCorde Elektronik Kft., 1113 Budapest, Daróci út 1-3. | Telefon: (1) 372 7498, (1) 372 7499 | Web: www.concorde.hu

D-Link

D-Link márkaszerviz D-Link Ügyfélszolgálat, | Telefon: 06 80 315-465 |

DELL (notebook, netbook)

DELL márkaszerviz DELL szervizközpont, | Telefon: (80) 016 157 | Futárszolgálat háztól-házig!

DELL (egyéb termék)

Dell márkaszerviz FixDirect Kft., 1033 Budapest, Huszti út 34. | Telefon: (1) 452 4670 | Web: www.fixdirect.hu

DPS

DPS márkaszerviz Hungaro Flotta Kft., 8200 Veszprém, Almádi utca 3. | Telefon: (88) 786 591 | Web: www.hungaroflotta.hu

Epson

Epson márkaszerviz ASC – Magyarország Irodagépjavító Kft., 1107 Budapest, Fogadó utca 4. | Telefon: (1) 886 4931 | Web: http://esupport.epson-europe.com

Fujifilm

Fujifilm márkaszerviz Fotó-Paradicsom Kft., 1148 Budapest Nagy Lajos Király útja 20. | Telefon: (1) 363 3777 | Web: www.foto-paradicsom.hu

Fujitsu

Fujitsu márkaszerviz Profi Szerviz HU Zrt., 1131 Budapest, Kucsma utca 42-44. | Telefon: (1) 814 8080, (30) 635 6042 | Web: www.profiszerviz.hu

Garmin

Garmin márkaszerviz Navi-Gate Kft., 1133, Budapest Visegrádi utca 80/a. | Telefon: (1) 801 2830 | Web: www.garmin.hu

HAMA

HAMA márkaszerviz HAMA Kereskedelmi Kft., 1181 Budapest, Zádor utca 18. | Telefon: (1) 297 1040 |

Web:  www.hama.hu

Hitachi

Hitachi márkaszerviz FixDirect Kft., 1033 Budapest, Huszti út 34. | Telefon: (1) 452 4670 | Web: www.fixdirect.hu

HP

HP márkaszerviz HP - Szerviz és telefonos vevőszolgálat, | Telefon: (40) 200 629, (1) 382 1111 |

Web: http://www8.hp.com/hu/hu/home.html Futárszolgálat háztól-házig!

JBL

JBL márkaszerviz Sekon Bt., 1117 Budapest, Budafoki út 60. | Telefon: (1) 205 3180 | Web: www.hazimoziszerviz.hu

KODAK

Kodak márkaszerviz Kodak Szervizvonal, | Telefon: (1) 371 7110 | Futárszolgálat háztól-házig!

Kyocera

Kyocera márkaszerviz FixDirect Kft., 1033 Budapest, Huszti út 34. | Telefon: (1) 452 4670 | Web: www.fixdirect.hu

Lenovo

Lenovo márkaszerviz Lenovo szervizközpont, | Telefon: (1) 815 5685 | Futárszolgálat háztól-házig!

Lexmark

Lexmark márkaszerviz Profi Szerviz HU Zrt., 1131 Budapest, Kucsma utca 42-44. | Telefon: (1) 814 8080, (30) 635 6042 | Web:  www.profiszerviz.hu

LG

LG márkaszerviz LG Szerviz forródrót, | Telefon: (40) 545 454 | Web: www.lg.com/hu Futárszolgálat háztól-házig!

Logitech

Logitech márkaszerviz FIXIT Hungary Kft., 3526 Miskolc, Szentpéteri Kapu 80. | 1131 Budapest, Topolya út 4-8. | Telefon: (46) 503-922 | Web: https://rma.fixit-service.com/ Futárszolgálat háztól-házig!

Magneo

Magneo márkaszerviz Hungaro Flotta Kft., 8200 Veszprém, Almádi utca 3. | Telefon: (88) 786 591 |

Web: www.hungaroflotta.hu

Mio

Mio márkaszerviz Mio telefonos ügyfélszolgálat, | Telefon: (46) 500 380 | Web: http://service.mio.com/M0100

Moulinex

Moulinex márkaszerviz Kisgép Kft., 1136 Budapest, Pannónia utca 23. | Telefon: (1) 349 4955, (1) 340 8514 | Web: www.kisgep.hu

MSI (notebook és netbook)

MSI notebookok és netbookok márkaszervize márkaszerviz Albacomp MSI szerviz, 1139 Budapest, Frangepán utca 8-10. | Telefon: (1) 329 1493 | Web: http://www.albacomp.hu/

Navigon

Navigon márkaszerviz Garmin Würzburg GmbH, | Telefon: (1) 808 8362 | Web: www.navigon.com Futárszolgálat háztól-házig!

Navon

Navon márkaszerviz Hungaro Flotta Kft., 8200 Veszprém, Almádi utca 3. | Telefon: (88) 786 591 |

Web: www.hungaroflotta.hu

NEC

NEC márkaszerviz Profi Szerviz HU Zrt., 1131 Budapest, Kucsma utca 42-44. | Telefon: (1) 814 8080, (30) 635 6042 | Web: www.profiszerviz.hu

NetGear

NetGear márkaszerviz LANTEL Számítástechnikai Szolgáltató és Kereskedelmi Kft., 2045 Törökbálint, FSD Park II. 2.emelet | Telefon: (23) 531 270 | Web: www.lantel.hu

Nikon

Nikon márkaszerviz Nikon Kft., 1047 Budapest Fóti út 56. VIII.emelet  | Telefon: (1) 232 1371 |

Web: www.europe-nikon.com

OKI

OKI márkaszerviz Profi Szerviz HU Zrt., 1131 Budapest, Kucsma utca 42-44. | Telefon: (1) 814 8080, (30) 635 6042 | Web: www.profiszerviz.hu

Olympus

Olympus márkaszerviz Olympus Hungary Kft., 1074 Budapest, Dohány utca 67. | Telefon: (1) 696 0721 |

Web: www.olympus.hu

Orion

Orion márkaszerviz Szellemkép Bt., 1031 Budapest, Vizimolnár köz 5. | Telefon: (1) 388 2728 |

Web: www.szellemkepbt.hu

Overmax

Overmax márkaszerviz Conflex Kft., 1119 Budapest, Hadak útja 7-9. | Telefon: (1) 464 7414 | Web: www.conflex.hu

Packard Bell

Packard Bell márkaszerviz Acer szervizközpont, | Telefon: (1) 555 5205 | Futárszolgálat háztól-házig!

Panasonic

Panasonic márkaszerviz Video-Part Kft., 1116 Budapest, Kalotaszeg utca 28. | Telefon: (1) 206 0860 |

Web: www.videopart.hu

Pentax

Pentax márkaszerviz Camera Kft., 1085 Budapest, Somogyi Béla utca 19. | Telefon: (1) 266 8085, (1) 328 0691 | Web: www.camerakft.hu

Philips

Philips márkaszerviz Szerviz Kft., 1117 Budapest. Karinthy Frigyes út 15. | Telefon: (1) 209 6052, (1) 466 9015 | Web: www.szervizkft.hu

Pioneer

Pioneer márkaszerviz BaSys Magyarországi Kft. (West Gate Business Park), 2045 Törökbálint, Tópark utca 9. | Telefon: (23) 887 920, (23) 887 921, (23) | Web: www.basys.hu

Prestigio

Prestigio márkaszerviz FIXIT Hungary Kft., 3526 Miskolc, Szentpéteri Kapu 80. | 1131 Budapest, Topolya út 4-8. | Telefon: (46) 503-922 | Web: https://rma.fixit-service.com/ Futárszolgálat háztól-házig!

Rowenta

Rowenta márkaszerviz Kisgép Kft., 1136 Budapest, Pannónia utca 23. | Telefon: (1) 349 4955, (1) 340 8514 | Web: www.kisgep.hu

Samsung

Samsung márkaszerviz Oktogon Szerviz Kft., 1062 Budapest, Aradi utca 2-4. | Telefon: (1) 311 7660, (1) 312 4220 | Web: www.samsung.com/hu

Sencor

Sencor márkaszerviz Fast Hungary Kft., 2046 Törökbálint, Raktárvárosi út 1. 3/b | Telefon: (23) 330 830 |

Web: www.sencor.co.hu

Sennheiser

Sennheiser márkaszerviz Audio Partner Kft., 2040 Budaörs, Építők útja 2-4. | Telefon: (23) 414 057 |

Web: www.audiopartner.hu

Siemens

Siemens márkaszerviz BSH Kft., 1126 Budapest Királyhágó tér 8-9. | Telefon: (1) 489 5461 | Web: www.bosch-home.com/hu

Silverline

Silverline márkaszerviz Conflex Kft., 1119 Budapest, Hadak útja 7-9. | Telefon: (1) 464 7414 | Web: www.conflex.hu

Sony

Sony márkaszerviz RMD-Electronic Kft., 1119 Budapest, Etele út 59-61. (MTA épülete) | Telefon: (1) 481 1157, (1) 481 1211 | Web: www.sonyszerviz.hu

Tamron

Tamron márkaszerviz Camera Kft., 1085 Budapest, Somogyi Béla utca 19. | Telefon: (1) 266 8085, (1) 328 0691 | Web: www.camerakft.hu

Tefal

 Tefal márkaszerviz Kisgép Kft., 1136 Budapest, Pannónia utca 23. | Telefon: (1) 349 4955, (1) 340 8514 | Web: www.kisgep.hu

TomTom

TomTom márkaszerviz TomTom Magyarország, | Telefon: (1) 777 9227 | Web: http://hu.support.tomtom.com Futárszolgálat háztól-házig!

Toshiba

Toshiba márkaszerviz FixDirect Kft., 1033 Budapest, Huszti út 34. | Telefon: (1) 452 4670 | Web: www.fixdirect.hu

ViewSonic

ViewSonic márkaszerviz Profi Szerviz HU Zrt., 1131 Budapest, Kucsma utca 42-44. | Telefon: (1) 814 8080, (30) 635 6042 | Web: www.profiszerviz.hu

Wayteq

WayteQ márkaszerviz Wayteq Europe Kft., 1097 Budapest, Gubacsi út 6. | Telefon: (1) 217 3632 |

 

Saját szervizünk elérhetősége:

          1095 Budapest Boráros tér 7. Duna Ház üzlettér 1.emelet 23.

 SZERVIZ nyitvatartás:

       Hétfő - Péntekig   10:00 - 19:00       

12:00 és 12:30 között szervizünk ZÁRVA tart.


     Szombat, Vasárnap:  Zárva

 Csak termékátvétel, azonnali bevizsgálásra csak külön tesztelési díj megfizetése után van lehetőség. 
 Hibátlan termék bevizsgálására szervízdíjat számítunk fel.

E-mail:           szerviz(kukac)a4team.hu

 
A bolti telefonszámokon szervizes ügyintézésre nincs lehetőség.

Az email-es megkeresésekre a válaszidő leterheltségtől függően 1 maximum 2 munkanap lehet.

 

 

Egyéb tudnivalók:

1. Elállás joga, módja, következményei

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

a) a terméknek,

b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

A fogyasztót nem illeti meg az elállási jog

  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.


1.1. Elállási jog gyakorlásának a menete

1.1.1. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

1.1.2. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 1. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

1.1.3. Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

1.1.4. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

1.1.5. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

1.1.6. Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1.1.8. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

1.1.7. A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. A házhoz szállítással vásárolt termékek elállási joga a Szolgáltató szaküzleteiben is gyakorolható. Az Ügyfél kérésére Szolgáltató gondoskodik a visszaszállítás bonyolításáról, erre vonatkozó igényeket Szolgáltató ügyfélszolgálata fogadja.

1.1.8. Átvevőpont: 1095 Budapest, Boráros tér 7. (Duna-Ház) Ü/23.

1.1.9. Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

1.1.10. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

1.1.11. Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 2. Garancia, szavatosság

2.1. Kötelező jótállás

2.1.1. A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a polgári törvénykönyv és a 151/2003. Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

2.1.2. A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik.

2.1.3. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő.

2.1.4. Jótállás esetén az Ügyfelelt ugyanazon jogok illetik meg, mint az 3.1. pontban, a kellékszavatosságról szóló részben feltüntetettek.

2.1.5. A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

2.1.6. Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Vásárlót a jótállásból fakadó jogok a 3.1 és a 3.2 pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

2.2. Önkéntes jótállás

2.2.1. Szolgáltató az általa értékesített termékekre vonatkozóan a Weboldalon, a Termék ismertetőjében megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Szolgáltató az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Ügyfél általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.


3. Szavatosság

3.1.1. Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

3.1.2. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

3.1.3. Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

3.1.4. Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

3.1.5. Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

3.1.6. Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

3.1.7. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

3.1.8. Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

3.2. Termékszavatosság

3.2.1. A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

3.2.2. Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.

3.2.3. Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

3.2.4. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

3.2.5. Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

3.2.6. Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

3.2.7. A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

3.2.8. A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

3.2.9. A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

A SHIRAJ Hungary Kft. a hatályos jogszabályoknak megfelelően végzi kereskedelmi tevékenységét. Az üzletünkben található termékek leírásában, és megnevezése mellett is minden esetben szerepel a termékhez biztosított garancia időtartama, mely alapesetben 1 év időtartam. Egyes termékekre több évre szóló garancia szól. Bizonyos termékek igény szerint kérhetők 2-3 év garanciával is. A gyártói garanciás termékek 3 napon túli meghibásodása esetén a hivatalos szakszervizhez kell fordulni.

Kérjük, minden esetben győződjön meg a hibásnak vélt termék szakszerű használatáról. Legtöbb esetben a nem megfelelő kezelés vagy a használati útmutató figyelmen kívül hagyása miatt kerülnek vissza termékek. Ha a szerviz nem állapít meg hibát, és a termék a rendeltetésének megfelelően működik, a bevizsgálást követően szervizdíj ellenében áll módunkban a terméket visszaszolgáltatni.

Részletes jótállási feltételek

1.      A jótállási idő - 151/2003. Korm. Rend., 1959. IV. tvr. 305-311, 685.§, 49/2003. GKM. rend. alapján a forgalmazott:

·        új termékekre a vásárlástól számított 12 hónap, ill. az árajánlatban foglaltak-megegyezés szerint, kivéve a nettó 2000,-Ft alatti alkatrészeket amelyekre nincs garancia;

 

·        használt termékekre a szervizben történő beépítés nélkül nincs, beépítéssel 1 hónap az eszköz ill. munkagarancia. (Amennyiben a szükséges alkatrész Magyarországon nem beszerezhető, a munkagarancia nem érvényesíthető.)

 

·        A 74/1987. (XII. 10.) MT rendelettel módosított 35/1978 (VII.6.) MT, 118/1995 (IX.29) K. rendelet hatályát vesztette. A jótállási határidő a vevő részére történő átadás, vagy ha az üzembe helyezést a jótállásra kötelezett végzi, az üzembe helyezés (beszabályozás) napjával kezdődik. A garancia nem vonatkozik: szoftverek, felhasználói/alkalmazói programok, adatállományok, a termékhez adott szoftverek (pl.: driverek, segéd prg., emulációk, fontkészletek), berendezések beállításainak sérülésére vagy elvesztésére, akkumulátor, festékkazetta ill. patron, toner, egérpad, monitorszűrő, cooler, telepek, mágneslemez, írható médiára, egyéb a készülékkel együtt szállított fogyó és kellékanyagokra, hibásan telepített és beállított, használt, jogtiszta vagy nem jogtiszta szoftver vagy vírus által okozott hibára, nem megfelelő hardver és szoftverkörnyezetbe történő telepítése, a gyártó által előírt rendszeres ellenőrzések, karbantartások, és a természetes (üzemszerű) elhasználódásnak tulajdonítható meghibásodások kijavítása, ill. az ebből eredő szükségszerinti alkatrészcserék, a készülékhez kapcsolódó távközlési és egyéb hálózatban bekövetkezett változások által okozott működési rendellenességre ill. hibára, kivételt képez: APC akkumulátorra és HP nyomtatóhoz tartozó kellékanyagokra, amelyekre 90 nap a jótállási idő. Az ettől eltérő eseteket (pl.: monitor, szoftver) az előre kiadott árajánlatban vagy számlán szereplő szervizelés - és munkadíj garancia feltételek érvényesek.

 

2.      A jótállás érvényesítésére jogosult, aki a termékkel és annak jótállási jegyével - garancia lapjával - valamint a számlával, vagy annak másolatával, ill. a vásárláskor átadott driver lemezekkel, leírásokkal, termék eredeti csomagolásával, ill. kábelekkel és az eszköz egyéb tartozékával rendelkezik és ezeket be is mutatja.

 

3.      A jótállási igényt érvényesíteni az értékesítő szerv által kibocsátott, hitelesített garancialappal lehet. A garancialapnak tartalmaznia kell az eladó és vevő nevét, a termék cikkszámát, megnevezését, a munkalap számát, az eladás keltét, a kereskedelmi cég bélyegzőjét. Elveszett garancialapot csak az eladás napjának hitelt érdemlő igazolásával (pl.: dátummal és bélyegzővel ellátott számla) esetén pótolunk.

 

4.      Nem érvényesíthető a jótállási igény, ha a hiba nem rendeltetésszerű vagy a kezelési tájékoztatóban (egyes alkatrészek dokumentációiban) foglaltaktól eltérő használat, szakszerűtlen szállítás vagy tárolás, a készüléken kívül álló okok, mint a hálózati feszültség megengedettnél nagyobb ingadozása; égés, törés, repedés, villámcsapás, szándékos rongálás, hardver/driver inkompatibilitás, szoftver telepítgetések, elégtelen hűtés -kivéve általunk összeszerelt és változtatás nélküli komplett konfiguráció-, nem felhatalmazott szerviz által végzett javítások, megbontások, átépítések, BIOS frissítések, tuning, nyomtatók esetében specifikáción kívüli média vagy felújított, ill. nem a megfelelő gyártmányú festékpatronok és kazetták használata stb. illetve a javasolt maximális havi használat túllépése esetén. Az ilyen okokból bekövetkező hibák esetén a javítás költsége a vásárlót terheli a jótállási időn belül is. Garancia nem érvényesíthető, ha a termék vagy a hozzá tartozó garancialap, számla nem azonosítható, a termékről az azonosító matricát eltávolítják vagy megsérül, a terméket a SHIRAJ Hungary Kft. szervizén kívül más javította vagy más nem SHIRAJ Hungary Kft.-től vásárolt alkatrészekkel való összeépítés esetén előforduló esetleges összeférhetetlenség lépett fel. Amennyiben az alkatrészt nem szakszerviz vagy szakképesítéssel rendelkező személy építette be úgy a garancia nem érvényesíthető. A termék javítása lehetetlenné válhat a gyártó, az értékesítő, vagy a szerviz működési körén kívül álló okból (pl.: ha a vásárló a szükséges javítás elvégzését bármilyen okból megakadályozza.).

 

5.      A jótállási időn belül meghibásodott termék esetén a vásárló választása szerint díjmentes kijavítást, a meghatározott esetekben termékcserét kérhet.

 

6.      A termék szervizünkbe történő be- ill. visszaszállításról a vásárló gondoskodik, amennyiben helyi közúti közlekedési eszközön kézi csomagként szállítható (kivéve az előre megállapodott árajánlat ill. megbeszélt esetekben). A garancia a telephelyünkön érvényes, vagy amennyiben a vásárló igénye szerint - jótállási időn belül és lejárta után is - helyszínen történő javítást kér, akkor a felmerülő költségek a vásárlót terhelik.

 

7.      A számla kiegyenlítéséig az áru a SHIRAJ Hungary Kft. tulajdonát képezi.

 

8.      A készülék tisztítása és egyéb karbantartása, valamint kifogyott kellékanyagok pótlása nem tartozik a jótállási kötelezettségek körébe.

 

9.      Ha a készülék hibáját tartós tesztünk során sem tapasztaljuk, úgy tesztelési díjat számítunk fel garanciális készülék esetén is. Abban az esetben, ha az ügyfél által észlelt hiba a későbbiekben újra (1-3 napon belül) jelentkezne és ezt a szerviz is tapasztalja, az előzőleg felszámított tesztelési díjat levonjuk a javítási költségből.

 

10.  Amennyiben összeszerelés/beépítés nélkül vásárolt különálló alkatrészekkel jelentkezik garanciális meghibásodás, kérjük csak a hibásnak vélt alkatrészeket visszahozni, ellenkező esetben a szerviz munkadíjat számíthat fel. (Egybeépítés, installáció, rendszerbe integrálás és az esetleges inkompatibilitás elkerülése, ill. kiküszöbölése végett). Alkatrészek vásárlása esetén az azok közötti, illetve a már meglévő alkatrészekkel fennálló inkompatibilitási problémákra semmilyen garanciát nem vállalunk.

 

Javítás

A 1959. IV. törvény 306,248§ alapján

 

1.      A javítást a szerviznek az igény bejelentést követő lehető legrövidebb időn belül kell elvégeznie.

 

2.      A javítás esetén a garancia meghosszabbodik a bejelentéstől kezdve azzal az idővel, amely alatt a termék a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használható, kivéve, ha a terméken a szerviz hibát nem talált vagy a hibajelenség szoftver vagy más alkatrész (inkompatibilitás) következménye.

 

3.      Ismételt meghibásodás esetén - figyelembe véve az előző pontban foglaltakat –ugyan ahhoz a szervizhez kell fordulni, amelyik az előző javítást végezte.

 

4.      A nem garanciális termékek javítása esetén felmerülő anyag- és munkaköltségek a megrendelőt terhelik (pl. hibás nyomtató javítása esetén a patroncserét követően is felmerülő javítási költségek).

 

5.      A szervizelés, bővítés céljából csak abban az esetben tudjuk a készüléket átvenni, ha a készülék megvásárlásakor átadott hardver és driver/szoftver elemekkel együtt - mint tartozék- átadják és állapota változatlan; - a tapasztalható hibajelenséget pontosan - és csak azt - amit jeleznek vagy megmutatnak.

 

6.      Kérjük, beszállításkor-átadáskor a javításra átvett készülék pontos hibajelenségét, valamennyi tartozékának pontos feltüntetését követelje meg az átvételt végző munkatársunktól. Munkalapon fel nem tüntetett tartozékokért, az adathordozó információtartalmáért, beállításaiért, ill. az információ hiányból származó károkért felelősséget nem vállalunk.

 

7.      Szervizelés, bővítés, új konfiguráció összeállítás, bizományi értékesítés, adatarchiválás stb. céljából átvett-átadott, szervizben-helyszínen szervizelt készülékek, adathordozókon levő adatok a megrendelő tulajdonát képezik, ill. adatok mentésére, épségére, sérülésére, hardver-szoftver (pl.:felhasználói, játékprogramok stb.), inkompatibilitásáért, szabadalmi vagy szellemi alkotások joga védelme alatt álló információkért, megoldások megőrzéséért, beállításokért nem megfelelő felhasználásáért, hozzáértés, szakértelem hiánya miatt, továbbá következményi károkért, elmaradt haszonért, használatkieséssel okozott károkért akkor sem, ha ezek az elvégzett javításra visszavezethető okból következtek be-, felelősséget ill. garanciális felelősséget nem vállal a SHIRAJ Hungary Kft.

 

8.      SHIRAJ Hungary Kft.-től vásárolt számítógépbe – a cég szervizében történő beépítés esetén - nem nálunk vásárolt eszköz (szoftver, hardver) ill. nálunk vásárolt eszközt nem nálunk vásárolt számítógépbe történő beépítésére, bizonytalan működésére inkompatibilitására felelősséget nem vállalunk.

 

Termékcsere

 

A 1959. IV. törvény 307,248§ alapján:

 

1.      A vevő kérheti a termék cseréjét, ha az a vásárlástól számított három napon belül meghibásodott. A csere iránti igényt a vásárlás helyén lehet érvényesíteni. Ha a cserére nincs lehetőség, a vásárló választása szerint a termék visszaszolgáltatásával egyidejűleg a vételárat vissza kell fizetni, vagy a vételár különbözet elszámolása mellett más terméket kell részére szolgáltatni. A 3 napos határidőbe nem számít bele az az időtartam, amely alatt az üzlet nem tartott nyitva.

 

2.      Termékcserét lehet kérni, ha a hiba nem javítható ki. Ha a csere nem lehetséges, úgy az eredeti terméket csak amortizált/aktuális értékben áll módunkban - áregyeztetés mellett - másik (jobb stb.) termékre cserélni. Minőségi csere - igény esetén a hibás és az igényelt alkatrész napi ára közötti különbözetet kell fizetni. Az eredeti vételár visszafizetésére nincs lehetőség.

 

3.      Amennyiben a vásárló a cserelehetőséggel élt, a fent leírtak alapján a terméknek vagy jelentős részének kicserélése esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (annak kicserélt része) tekintetében, a 117/1991. (IX.10.) Korm.rend. 5. §. (4)bek. alapján a jótállási idő a csere napjával újra kezdődik. Ezt a rendelkezést kell alkalmazni abban az esetben is, ha a modulokból összeállított termék hibás moduljának cseréjére került sor. A termék jelentősebb részeinek jegyzéke: Perifériák (TV/Monitor /Nyomtató...stb.) esetén: képcső, komplett mechanika, ill. központi vezérlő elektronika, égetőmű; Számítógép/Elektronikai berendezések esetén: alaplap.

 

4.      Alkatrészt csak abban az esetben cserélünk, ha annak valamennyi, eredetileg átadott tartozékát visszahozzák (csomagolás, driver, kábel, stb.).

Számítástechnikai Szaküzlet

Számítástechnikai Szaküzlet