Megrendelésre váró termék van a kosárban! x

Gyakori Kérdések

questions11Az alábbi termék van a raktárukon?

Igen, van, a feltüntetett termékek mindegyike elérhető a belső bolti, vagy valamely külső raktárunkban.

 

Több darab is van az alábbi termékből?

 Igen, van több darab is.

 

Mennyibe kerül az adott termék?

A webshopban hirdetett termékek és azok árai aktuálisak, és naponta többször frissülnek!

 

Mikor vehető át a megrendelésem?

Munkanapokon a reggel 9:00 óráig leadott megrendelést még aznap 16:00 órától tudják átvenni.

Amennyiben SÜRGŐS LENNE AZ ÁTVÉTEL, telefonon hétköznap legkésőbb 12:00 óráig jelezheti felénk, hogy az alábbi termékre sürgősségi felár ellenében (1.490 Ft – 4.000 Ft) még aznap igényt tart. Ez esetben akár még aznap délután 16:00 órától át tudja venni a terméket az üzletben. Sürgősségi árajánlatot telefonon adunk az adott termék(ek)re vonatkozóan.

 

Hogy van az üzletük nyitva tartása, hol tudom a termékemet átvenni?

A Nyitva tartás a főoldal "kapcsolat" menüpontja alatt tekinthető meg.

Részletesen:

Boráros tér Duna Ház:

Hétfő - Péntek: 10:00-18:00
Szombat: 10:00-14:00
Vasárnap: Zárva

A termékeket az üzletünkben, a 1095 Budapest, Boráros tér 7., Duna-Ház, üzlettér 1.emelet 23. alatti címen lehet átvenni.

Mikor érkezik meg a csomagom, amit házhozszállítással rendeltem?

A munkanapokon 9:00-ig webshopban megrendelt, házhozszállítással kért termékek 2 munkanapon belül kerülnek kiszállításra! A futárszolgálatos házhozszállítást a GLS vagy a Trans-o-Flex Futárszolgálat végzi.

Amint terméke átvehető üzletünkben, vagy a kért címre elindítottuk a csomagot, automatikusan küldünk SMS-t és e-mailértesítést, a megadott elérhetőségekre.

 

Hol tudom megadni a GLS csomagpont szállítási címet a megrendelésemhez?

A GLS csomagPont címet a megrendelés leadásakor megjegyzésben tudja jelezni felénk. A választható boltok listáját a "Szállítás" menüpont alatt töltheti le. Amennyiben elfelejtette megadni a címet a megrendelés leadásakor, azt telefonon pótolhatja a +36 70 315 4444 vagy a +36 1 210 8779-es telefonszámokon.

 

Lehet az üzletben bankkártyával fizetni?

Nem, üzletünkben csak készpénzzel vagy előreutalással tud fizetni. Amennyiben mindenképp bankkártyával szeretne fizetni, úgy az ország számtalan helyén átvehető GLS csomagpontokon tudja ezt megtenni. Így nincs más dolga, mint a bankkártyás fizetési lehetőséggel rendelkező GLS csomagpontra leadni a rendelését.
A közelben OTP, Unicredit, MKB és Budapest Bank bankautomata található.

 

Hol tudom az előreutalásos szándékomat jelezni?

Előreutalási igénye esetén a megrendelés leadásakor a fizetési módnál válassza az "előrautalást".

Amikor a termékek a külső raktárról az üzletünkbe érkeztek, és az átutalt összeg is megérkezett a bankszámlánkra, SMS-ben értesítjük!

 

Regisztrálnom kell a weboldalon a megrendelés leadásához?

Nem, a webshopon REGISZTRÁCIÓ NÉLKÜL lehet megrendelést feladni. Ezeket rendszerünk automatikusan rögzíti. Telefonos megerősítést a teljesítés nem igényel. Kérjük, olvassa el a visszaigazoló e-mailt a megrendelés feladás után. Az adatainak helyességét újra ellenőrizze.

 

Leadtam a megrendelésemet, de kifelejtettem belőle pár dolgot.

Telefonos vagy e-mailes elérhetőségeinken jelezheti felénk, hogy ki szeretné bővíteni az eredeti megrendelését az adott termékeknél.

 

Rosszul adtam meg/ elfelejtettem megadni a számlázási adatokat.

Amennyiben személyesen szeretné átvenni a megrendelése termékeit, az átvételkor tudja módosítani a számlázási adatokat. Amennyiben házhozszállítást kért, telefonon vagy e-mailben tudja jelezni felénk a módosításokat.

 

Bárki átveheti a megrendelésemet, vagy csak én?

A megrendelő neve, vagy a megrendelési szám tudtában az áru ellenértékének kiegyenlítését követően bárki átveheti a megrendelést. Előreutalás esetén a számlázási nevet vagy megrendelésszámot kérjük, az átvevőtől céges bélyegzőt vagy személyi igazolványszámot kérünk, az Önök biztonsága érdekében.

 

Hol tudom lemondani a megrendelésemet?

Rendelését telefonon keresztül, vagy a beszerzes@a4team.hu e-mail címen mondhatja le.

 

Meghibásodott a készülékem...

Javasoljuk, hogy a termékedet egyenesen a szakszervizhez juttasd el, komplett csomagban, számlájával, garancialevelével, tartozékaival. Ez a lehető leggyorsabb módja a garanciális ügyintézésnek. Amennyiben ez nem megfelelő, természetesen szervizünkben is leadható a termék.
Bővebb felvilágosításért látogass el Garancia menüpontunkra, ahol minden szükséges információt megtalálhatsz, valamint a szakszervizek legfrissebb listáját.

 

Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendőm?

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre. (GLS csomagPontra rendelt termék esetében az átvételkor lehet jelezni.) Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd!

 

Ezen kívül felhívjuk figyelmét az alábbi információkra: - A honlapon található képek illusztrációk. - A leírások és az árak tájékoztató jellegűek, ezért nem minősülnek ajánlattételnek. Az árváltozás jogát fenntartjuk. Az esetleges hibák, félreértések okozta kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük. - Tájékoztatjuk, hogy a honlap használatával az online közzétett üzletszabályzatot Ön által elfogadottnak tekintjük.

Számítástechnikai Szaküzlet

Számítástechnikai Szaküzlet